Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 21.1.2021 uskutečněna objednávka č.538998 přes e-shop ochrannerousky.cz, platba provedena online kartou ihned. Předpokládané datum doručení bylo uvedeno 25.1.2021, nedoručeno. Do e-mailu přišlo pouze potvrzení, že objednávka byla přijata a je vyřizována. Psáno na kontaktní adresu info@ochrannerousky.cz, bez odpovědi.
Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Floral red rose Kód: 24313 1 ks | JHTM JH001 Ochranný Respirátor FFP2 NR - Růžový Kód: 9142 4 ks | JHTM JH001 | Ochranný Respirátor FFP2 NR - černý Kód: 2306 4 ks
Upřesnění termínu dodání zboží ze strany prodejce. Pokud nebude možné dodání do 5.3.2020, tedy o týden později oproti původnímu datu, žádám o stornování objednávky a vrácení pěnez.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.