Společnost


David Aprias

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4882Nevyplacení peněz po uznané reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2014, před 10 lety

Alena Hájková

Znění stížnosti

Po 3 reklamaci mobilního telefonu který byl zakoupen 21.1.2014 a uznané této reklamaci ze dne 20.10.2014 dodnes nemám peníze na účtě.Firma se jen neustále na něco vymlouvá.Slíbí, že se ozvou ještě ten den a nic.Opět se nic neděje.Furt musím uhánět a ted se začala paní R. vymlouvat, že je teprve vše v řešení.Přitom mám od nich mail, že je reklamace uznaná a budou mi vracet peníze.Telefon neusále blbnul, neměla jsem signál, ikdyž telefon ukazoval, že signál je.Nikdo se mi nedovolala, blbnul foták, galerie, telefon se furt sekal .... No a pak reklamaci uznají a peníze vrátit nechtějí. Chci své peníze zpět a to hned.


Produkt

Samsung note 3


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 11:22, před 10 lety

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví v § 19, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Pokud bylo rozhodnuto, že se jedná o oprávněnou reklamaci a spotřebitelce bylo schváleno odstoupení, i peníze musí být v rámci této lhůty vráceny, aby se dalo hovořit o řádně vyřízené reklamaci. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci v souladu s § 19 odst. 3 vystavuje se riziku udělění sankce od České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:56, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.