Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 3 reklamaci mobilního telefonu který byl zakoupen 21.1.2014 a uznané této reklamaci ze dne 20.10.2014 dodnes nemám peníze na účtě.Firma se jen neustále na něco vymlouvá.Slíbí, že se ozvou ještě ten den a nic.Opět se nic neděje.Furt musím uhánět a ted se začala paní R. vymlouvat, že je teprve vše v řešení.Přitom mám od nich mail, že je reklamace uznaná a budou mi vracet peníze.Telefon neusále blbnul, neměla jsem signál, ikdyž telefon ukazoval, že signál je.Nikdo se mi nedovolala, blbnul foták, galerie, telefon se furt sekal .... No a pak reklamaci uznají a peníze vrátit nechtějí. Chci své peníze zpět a to hned.
Samsung note 3
Okamžité vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví v § 19, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Pokud bylo rozhodnuto, že se jedná o oprávněnou reklamaci a spotřebitelce bylo schváleno odstoupení, i peníze musí být v rámci této lhůty vráceny, aby se dalo hovořit o řádně vyřízené reklamaci. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci v souladu s § 19 odst. 3 vystavuje se riziku udělění sankce od České obchodní inspekce.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.