Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Na tel. čísle (viz. referenční údaj) (Vodafone) mi byly neoprávněně účtovány platby 3. stranám - tedy asi vám, za něco/nevím co, co jsem nikdy neodeslala,neobjednala, každá SMS za 99 Kč, celkem 3 x 99 = 297 Kč:
09.02.;16:27:38;90309099;;SMS platba - růzé;;99,003.party;
09.02.;16:30:01;90302099;;SMS platba - různé;;99,003.party;
16.02.;17:43:47;90302099;;SMS platba - různé;;99,003.party;
Texty zpráv, které se samy objevily v mobilu, našla jsem je až po vyúčtování služeb za telefon:
23.2._z 9302099:
Cena zprávy 99 Kc s DPH za sluzbu GO2Play. Pro zruseni posli SMS HELP na 90302.https.//bit.ly/342a4An
9.2.z 90302 (2x):
Predpltne 99Kc/tyden. Posli ANO pro objednani na 90302 GO2Play. Vice info 800210280 nebo sms HELP 9302
13.1._z 90303:
Predplatne 99Kc/tyden. Posli ANO pro objednani na 9030š 247Games. Vice info 800210280 nebo sms HELP 9302
Nikdy jsem nic neobjednala, žádne ANO nikam neposílala. Žádam o neprodlené vrácení mých 297 Kč.
Stanislava Formánková
GO2Play, 247Games
Nikdy jsem nic neobjednala, žádne ANO nikam neposílala. Žádam o neprodlené vrácení mých 297 Kč. na číslo účtu: 260080883/2010.
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Pěkný den, naše společnost ComGate payments je pouze technickým zprostředkovatelem těchto služeb. Ceny SMS ve vyúčtování 99 Kč budou platby za hru, aplikaci nebo jinou službu placenou přímo provozovateli dané aplikace. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na provozovatele služby. Abychom věc v tomto případě kladně společně vyřešili ve váš prospěch, kontaktujte naší zákaznickou linku. Pokud jste si službu neobjednal, vrátíme vám celu částku a s provozovatelem služby to vyřešíme sami. - Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz S pozdravem, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.