Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.11.2014 jsem v PRG HEELS STORE VYSOCE MODNI OBUV Irina Arkhipova Národní Třída 36/38 Praha 1 mi přítel koupil vysoce módní obuv za 199,- Kč. Protože mi ale vzal špatnou velikost a neměli tu moji, chtěla jsem dle zákona jako spotřebitel odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14ti dnů ode dne koupě a to bez udání důvodu. Prodavačka byla velmi neochotná a arogantní, totálně neprofesionální přístup. Absolutně ji nezajímalo, že znám zákon. Ani ji nezarazila má citace, která řeší daný problém. Najednou vytáhla u pokladny lísteček, kde se uvádí, že je možné obuv pouze vyměnit a to do 5ti dnů, dále jak o obuv pečovat atd. Na to jsem jí řekla, že s tímto faktem jsem nebyla seznámena, nemají to nikde vyvěšené, nic mi k účtence nedala a rovněž v krabici s botami nebyl. Na to mi odvětila, že to je můj problém, že jsem se neinformovala, že jsem se měla zeptat. To jsem odmítla s tím, že podle zákona mám právo na vrácení peněz a nemůže se řídit něčím, s čím před koupí neseznámila spotřebitele, ale k ničemu. Stále na mne pokřikovala, že mi peníze nevrátí a že je nevracejí ani v H&M, což nechápu proč mi to 1) říkala, když se řešila jiná prodejna, 2) už jsem tam zboží vracela, tak nevím kde na to přišla. No a jako třešnička nakonec, řekla mi nashledanou. Po takovém arogantním výstupu už do té prodejny nikdy nevkročím. Neprofesionální přístup a ještě porušují zákony.
Vytočená zákaznice
vysoce módní obuv, kotníkové boty na podpatku
vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodu lze pouze u smluv, které byly sjednány prostředky komunikace na dálku nebo mimo obchodní prostory. U smluv uzavřených v kamenných provozovnách se toto pravidlo neuplatní. Prodávající může umožnit vrácení zboží nad rámec zákona, ale může si k tomu stanovit podmínky (originální krabice, nenošené, apod.).
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.