Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48830Nedodané zboží od společnosti VIRALIO s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2021, před 4 lety

Olga Krejčí

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ráda bych Vám oznámila podvod při objednávce nano roušek od firmy Viralio s.r.o.
22.2 2021 jsem si objednala nano roušky a čisticí připravky v hodnotě 695,-Kč. Od potvrzeni objednávky a od zaplaceni 22.2.2021 se mnou však již nikdo nekomunikuje. Neodpovídá na uvedený e-mail ani se nedá dovolat-tzv.zaplněná hlasová schránka.
Zde je kontakt na provozovatele webové stránky www.Ochranné roušky.cz která je stále v provozu:
Viralio s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1
Kontaktní e-mail: info@ochrannéroušky.cz
Podle odkazu na internetu nejsem ocividně jediná kdo naletěla.
Tato firma provozuje i jiné webové stránky: https://styloverousky.cz/ což je úplně stejný systém, tedy opět podvod.
Obě stránky stále inzeruji na seznam.cz !
S pozdravem,Olga Krejčí

Produkt
Nano rousky www.StylovaOchrana.cz


Požadované řešení
Vratit penize
Firma by mela zrusit veskere inzerce, protoze podvody se deji dal.


Produkt

Nano roušky a čisticí desinfekce.


Požadované řešení

Zaslání požadovaného zboží nebo vrácení peněz na můj účet.
Také by společnost měla být postihována za podvody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 10:14, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 17:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.