Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48833Pošta a jejich seznamy č.p. domů v obci Horní Radíkov k.ú. Český Rudolec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2021, před 4 lety

ladislav zágiba

Znění stížnosti

Vážení

Dnes 28.2. 2021 jsem chtěl pomocí vaší služby přeposlat zásilku z místa doručení na novou adresu. Váš systém tuto adresu nezná, jelikož v tomto systému chybí č.p. poloviny obce. Číslo 10 neexistuje. Při volání na informace pošty mi operátorka sdělila, že se jedná pravděpodobně o novostavbu, která není ještě zaevidována. Musím upozornit že tato "novostavba" je již doložena minimálně v roce 1853 !!!
Na dotaz, jakým způsobem tuto zásilku přeposlat, dnes v koronavirové pandemii, kdy nelze cestovat z okresu do okresu, mi sdělila, že pošta bude zaslána na doručovací poštu, kde mě budou informovat o uložení. Potud v pořádku ze strany operátorky.
Na dotaz jak dál postupovat - zavolat na doručovací poštu a žádat o změnu adresy - telefon peníze navíc + 129 Kč ???. Ano oněch 129 Kč je manipulační poplatek, tomuto rozumím, ale nerozumím vašim "přitroublých seznamům" . Další otázka zda má nějakého nadřízeného - odpověď ano, ale nespojí mě, nedá mi telefon. Na shora uvedenou adresu mi běžně chodí veškeré zásilky ostatních dodavatelů. Pošta ve zdejším rajonu funguje s obtížemi. Nemají platební terminál pro bezhotovostní styk, zásilky hozeny za plot, pode dveře a to i cenné, doporučené psaní atd.
Pokud pracuje česká pošta tímto způsobem, kdy v jejich jakých si seznamech neexistují doručovací objekty (rodinné domy, chalupy apod.) tak se již nedivím, že pošta je neschopná organizace. Neumět udělat základní věci, jako např. seznamy obcí, jejich č.p. atd. Kdysi existovaly lexikony obcí kde bylo vždy vše a přehledně, asi neznáte??
S úctou Ladislav Zágiba / hovor mezi 9,20 - 9,33 hod/


Požadované řešení

Neumím si představit jak chcete toto řešit, když popíráte existenci objektů a to zcela veřejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 10:24, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.