Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 23.10.2014 jsem v obchodě Deichmann v Jindřichově Hradci zakoupil zimní boty za 1399,-Kč.Po zakoupení jsem s botami šel první den do školy a když jsem šel, začala mě dřít pata na jedné botě přitom druhá byla v pořádku. Došel jsem domu a na noze jsem měl puchýř velký 3 cm s kterým jsem šel radši k obvodní lékaři který mi doporučil boty vrátit. Po té jsem zkusil v botách jít ještě jeden den abych se ujistil že jsem třeba neměl v obuvi shrnutou ponožku, ale zase jsem přišel domů a puchýř tam byl znovu od zahojení minulého. Proto jsem se rozhodl že půjdu obuv reklamovat, ale narazil jsem. Prodavačka mi nechtěla boty vzít do reklamace, že nemá nějaké znatelné trhliny nebo viditelné poškození. Ani se neobtěžovala sepsat nějakou zprávu proč boty nevezme do reklamace. Odpověděl jsem jí aby jsi zkusila ujít pár kilometrů. I přesto mi neuznala reklamaci.Proto se chci zeptat jak postupovat dále. S přáním lepšího dne.
Pánská zimní obuv AM SHOE COMPANY 1372571
Vrácení peněz. V tomto obchodě už bych si nikdy nic nekoupil a radím i ostatním.
|
Tweet |
Prodávající je povinen zboží do reklamace přijmout a vytýkanou vadu odborně posoudit. Při zamítnutí reklamace je povinný vystavit spotřebiteli písemné odůvodnění reklamace. Prodávající má také povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Pokud se prodávající domnívala, že se o vadu nejedná a o reklamaci tak rozhodla ihned, měla vystavit reklamační protokol s odůvodněním.
Nepřijetí zboží do reklamačního řízení nebo nevystavení protokolu o vyřízení reklamace může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce. Dle zákona o ochraně spotřebitele se prodávající dopustí správního deliktu tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji.
Nová obuv může způsobit otlaky, ale může též jednat o nesprávné konstrukční řešení obuvi. Existenci vady samotné nám ale nepřísluší posuzovat. Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel se může i sám obrátit na soudního znalce, ale aby mu vznikl nárok na úhradu znalečného v případě, že znalec vysloví, že je obuv vadná, měl by prokázat, že dříve reklamoval a to právě reklamačním protokolem. Nyní tedy doporučujeme trvat na posouzení závady a vystavení reklamačního protokolu.
Vážený pane Dohnale,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Každým podnětem ze strany našich zákazníků se vždy zabýváme, Vaši záležitost necháme proto prověřit.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení Vašeho kontaktního e-mailu na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme!
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Společnost Deichmann nám sdělila, že záležitost byla prošetřena a následně vyřešena. Spotřebitel nám ovšem již další komentář neposkytl. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.