Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#48841Arogantní zaměstnanci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2021, před 4 lety

Bára Večerníková

Znění stížnosti

Zakopla jsem o bordel, který udělala zaměstnankyně (naražená noha, lékařská zpráva) při příjezdu se zprávou mi osoba na kamerách řekla, že jsem i se zprávou, cituji, "v prdeli" zaměstnankyně arogantní, povýšená a sprostá.


Produkt

Nepořádek na place, který udělala zaměstnankyně, která měla být na kase.


Požadované řešení

Zaplacení zaměstnankyně 90kč za mou návštěvu pohotovosti
Nejlépe vyhození. Tato osoba není v pořadí sama se sebou. Nezná slušnost, je agresivní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2021 12:24, před 4 lety

V § 2924 občanského zákoníku je stanoveno, že každý kdo provozuje závod nebo jiné zařízení k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobená vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Této povinnosti se ovšem provozovatel může zprostit, když prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Pro vznik nároku na náhradu škody musí být splněny následující podmínky: porušení povinnosti (v tomto případě by to mohla být prevenční povinnost, v této souvislosti je nutné zvážit i chování poškozeného), vznik škody a příčinná souvislost mezi porušením a následkem, tj. vznik škody musí být nutným následkem porušení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2021 07:41, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 17:58, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.