Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Zakopla jsem o bordel, který udělala zaměstnankyně (naražená noha, lékařská zpráva) při příjezdu se zprávou mi osoba na kamerách řekla, že jsem i se zprávou, cituji, "v prdeli" zaměstnankyně arogantní, povýšená a sprostá.
Nepořádek na place, který udělala zaměstnankyně, která měla být na kase.
Zaplacení zaměstnankyně 90kč za mou návštěvu pohotovosti
Nejlépe vyhození. Tato osoba není v pořadí sama se sebou. Nezná slušnost, je agresivní.
|
Tweet |
V § 2924 občanského zákoníku je stanoveno, že každý kdo provozuje závod nebo jiné zařízení k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobená vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Této povinnosti se ovšem provozovatel může zprostit, když prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Pro vznik nároku na náhradu škody musí být splněny následující podmínky: porušení povinnosti (v tomto případě by to mohla být prevenční povinnost, v této souvislosti je nutné zvážit i chování poškozeného), vznik škody a příčinná souvislost mezi porušením a následkem, tj. vznik škody musí být nutným následkem porušení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.