Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednal jsem práčku,váží 60 kg,zaplatil 500 korun za to aby mi ji dotáhli přimo do bytu( v závorkách bylo napsáno,že kuryr muže potřebovat moji pomoc,aby kontroloval stav dodávky, aby nepoškodít).Příjel kuryr,a byl natolik neochotny něco dělat, že bylo vidět, že budu muset zaplatit ještě peněz, co i udělal.Po zaplacení ještě 200 korun,začali jsme prostě tahat tu práčku, poškodil si záda. Potřebu aby mi vrátili 500 korun za dopravu,protože ta “pomoc” kterou dělal, byla absolutně nepomoc, pracoval jsem jako 2. kurýr.
zásilka č. 2555000751140
Prosím vrátit moje peníze za dopravu
|
Tweet |
Obecně platí, že přepravce má povinnost doručit zboží k prvním uzamykatelným dveřím.
Pokud by se prodávající zavázal, že doprava zboží zahrnuje i výnos výrobku, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky uhrazené za tuto službu.
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Spotřebitel by se v takovém případe měl primárně obrátit na prodejce zboží. Následně prodejce si vyřeší nedodání služby v rámci svých obchodních vztahů s přepravcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.