Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48863Ochranné roušky z nanovlákna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2021, před 4 lety

Antonín Štampach

Znění stížnosti

Objednal jsem si 2 ks ochranných roušek v E-shopu Ochrannerousky.cz
za celk. částku 569,-Kč vč. poštovného. Roušky došly, ale jsou zřejmě pro dítě - velmi malých rozměrů (rozměr od nosu k bradě je 12cm - standartní rouška má tento rozměr 18 cm). Vzhledem k této skutečnosti jsou roušky nepoužitelné.
Na můj mail prodejce nereaguje, telefon uvedený na stránkách nelze použít, protože se ozve schránka, která je plná a nelze ani zanechat vzkaz.
Přikládám kopii mého mailu.

Dobrý den.
Koncem loňského roku jsem si u Vás objednal 2ks roušky z nanovlákna s aktivním stříbrem
Objednávka č.: 36773 (28. 12. 2020) .
Vámi zaslané roušky jsou velmi malé, nedrží na obličeji , neustále sjíždí dolu a netěsní okolo nosu
takže v podstatě nechrání - velikost mi připadá jako pro dítě.
Vzhledem k tomu, že jsem důchodce, částka zaplacená za nepoužitelné roušky není pro mne
zanedbatelná.






Produkt Množství Cena
Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Listopadovy List 2 488.04 Kč
Mezisoučet: 488.04 Kč
Doprava: 80.00 Kč prostřednictvím PPL-CZ
Zaokrouhlení: 0.96 Kč
Platební metoda: Bankovním převodem
Cena celkem: 569.00 Kč (včetně 98.75 Kč DPH)
SKLADEM - U Vás kurýrem PPL 30.12.2020


Požadované řešení

Výměna roušek za patřičnou velikost, nebo vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 10:03, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat v daném případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2021 21:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.