Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48867Nedodané zboží od firmy Mylando

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2021, před 4 lety

Milan Zbírkovský

Znění stížnosti

V říjnu roku 2020 mě na můj mobil (číslo jsem jim nikdy neposkytl) oslovila společnost s nabídkou holícího strojku a žiletek Goodshave Men na vyzkoušení v ceně 149,- Kč pouze za poštovné. S nabídkou jsem souhlasil, že výrobek vyzkouším. Zboží však do dnešního dne mi nebylo dodáno. Navíc o dodání již nestojím vzhledem k zjevné neserióznosti firmy. V říjnu 2020 mi přišla faktura od zákaznického servisu společnosti MYLANO, PO Box 18, 120 00 Praha 2 s výzvou k zaplacení poštovného a balného ve výši 299,- Kč. Na faktuře je uvedeno číslo 18408385, číslo předplatného 791904, datum splatnosti 26.12.2020.
Domnívám se, že název této společnosti je smyšlený, v živnostenském rejstříku jsem ji nenalezl a z názvu nelze poznat zda se jedná o fyzickou či právnickou osobu. Pokoušel jsem se dovolat na číslo uvedené na faktuře 227 191 219, ale marně.
Dne 26.2.2021 jsem obdržel výzvu k úhradě dluhu již na částku 723,28, Kč od firmy ALEKTUM GROUP (Exekutorská firma). Pochopitelně nehodlám nic zaplatit, protože jsem stále neobdržel žádné zboží a již také žádné nepožaduji. Tímto také žádám o vymazaní mého tel. čísla a adresy z databáze firmy Mylando.


Požadované řešení

Prosím o radu jak se mám v této situaci zachovat. Domnívám se, že vzhledem k tomu, že jsem zboží neobdržel, smlouva nebyla naplněna a tudíž je neplatná. Rovněž pravděpodobně smyšlené obchodní jméno společnosti nebo podnikatele - fyzické osoby mi dává další důvod proč na upomínku nereagovat.

Za vaší reakci předem děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 10:17, před 4 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 12:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.