Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48891Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2021, před 4 lety

Martin Těhník

Znění stížnosti

Dne 20.2.2021 jsem si objednal respirátory v ceně 673.-Kč, které jsem ihned zaplatil. Nikde nebyla zmínka o těchto, že by nebyly na skladu. , že to byla sobota.Budiž. 22.2.2021 přišla faktura na objednané zboží. Nikde nebyla ani zmínka o dodání. Pouze při objednávce bylo několik možností - vybral jsem si PPL, která pro mou potřebu byla nejvhodnější. Malým písmem byl napsáno dodání do 24.2.21, což jsem považoval za vcelku normální a seriózní. Poté přišel automatický e-mail, s tím, že najednou zboží není možno dodat ve lhůtě a budu dodáno později. I to se dá pochopit. Nicméně jsem na uvedený e-mail: info@ochrannerousky.cz odepsal že to chápu, atd., nicméně odpovědi jsem se do dnešního dne nedočkal. Několikrát jsem volal na tel.číslo +420 702066608,které bylo uvedeno na faktuře. Po zavolání byl automatem oznámen stav, že schránka je plná a nelze ji využít. Později,kdy jsem se snažil jej najít na webu již nebylo uvedeno! Číslo jsem zadal na www.telefonnicisla.cz, kde je toto číslo vedeno jako rizikové! Po projití údajů v ARESu jsem zjistil, že došlo 25.2.2021 ke změně pův.firmy Viralio,s.r.o. na Nanolion mask s.r.o. s jednatelem M.Č....
Nevylučuji ještě dodání zboží, ale domnívám se, že je to nepravděpodobné a nechám tomu ještě nějaký čas a pak bude podána žaloba.


Produkt

jednalo se o 10x Ochranný respirátor FFP2 - 24,-Kč/kus Kód: 39591 - Ochranný respirátor FFP2 / 10 ks 1 ks 240,00 Kč 240,00 Kč 0 % 0 % 0,00 Kč 240,00 Kč Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - black Kód: 9141 6 ks 59,00 Kč 354,00 Kč 0 % 0 % 0,00 Kč 354,00 Kč PPL 1 65,29 Kč 65,29 Kč 0 % 21 % 13,71 Kč 79,00 Kč On-line platba kartou. 1 0,00 Kč 0,00 Kč 0 % 21 % 0,00 Kč 0,00 Kč Shrnutí K ZAPLACENÍ 659,29 Kč 13,71 Kč 673,00 Kč 673,00 Kč


Požadované řešení

Pokud by nebylo požadované zboží dodáno v určitém termínu ?? 15.3.2021, budu požadovat vrácení zaplacené částky zpět v co nejkratším termínu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 11:15, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 12:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.