Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala som si u vás D3 vitamín na celý rok(číslo objednávky
2102596800). Objednávka bola unáhlená a aj na základe z internetu získaných informácií, som sa rozhodla zrušiť akýkoľvek obchodný vzťah s vašou firmou.
Zároveň žiadam vymazať moje osobné údaje. Doručenú zásielku s obsahom "Vitamín D3 360 VitaSolaris" som obdržala 28.2.2021. Platbu za dodávku vo výške 1,95€ uhradím v termíne.
Ďakujem za kladné a rýchle vybavenie mojej žiadosti.
Vitamin D3
Zrušenie objednávky a vymazanie osobných údajov zo všetkých databáz.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Senkarová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že objednávka ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ byla jednorázová a nevstoupila jste do žádného programu pravidelného zasílání. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobry den, asi mate vtom nejaky chaos, ale ja som si ziadne omega marine forte + neobjednala. Mala som objednany produkt vitamin d3 vitasolaris. Dakujem za zrusenie objednavky a vymazanie osobnych udajov..
Vážená paní Senkarová,
omlouvám se, omylem jsem uvedla produkt OmegaMarine Forte+, správně mělo být uvedeno Vitamín D3 VitaSolaris.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.