Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na nemovitosti, kterou jsme od MSI pořídili bylo bohužel nespočetné množství reklamací, a to i takových, které se vyskytují opakovaně doteď = zatékání.
U všech reklamací jsme museli řešit především skutečnost, že MSI na naše dotazy nereaguje, a to ani navzdory urgencím. Reakci se dočkáme až v momentě, kdy situaci začneme řešit právní cestou.
Již několik let bohužel čekáme na vyřešení reklamace, kdy z našeho domu se začal odlupovat obklad.
I když byla tato konkrétní reklamace uplatněna již dříve, oficiální záznam o ní byl pořízen 24. 7. 2019.
Od zástupce společnosti MSI jsme naposled 7.8.2020 dostali vyjádření, že naši reklamaci budou řešit, a máme (znovu) zaslat obrazovou dokumentaci toho, v jakém stavu obklad domu je.
Od toho momentu nemáme od MSI absolutně žádnou reakci, a to navzdory tomu, že jsme je opakovaně slušně žádali, aby nám alespoň sdělili, časový horizont kdy reklamaci plánují vyřešit.
K dnešnímu dni není reklamace vyřešena, a to minimálně od 24.7.2019. Obklad domu je stále v horším stavu, a MSI nereaguje na žádnou výzvu, kterou jsme od 7.8.2020 zaslali.
Obklad rodinného domu
Finanční kompenzace. Na opravu od MSI nechceme po našich zkušenostech spoléhat.
|
Tweet |
Má-li nemovitost vady, spotřebitel může uplatnit práva z vadného plnění prostřednictvím reklamace. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu.
V daném případě podle našeho názoru nebyla oprava provedena bezodkladně. Pokud nebyla reklamace vyřízena řádně a včas, mohlo by se jednat o podstatné porušení smlouvy. Podle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.