Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ke konci ledna mi byla zrušen balíček TV, napsal jsem tedy na podporu aby mi byla služba opět aktivována. Byl jsem (opětovně) informován o zdražení služby na 120,- a požádal jsem o aktivaci.
Ke konci února stále nebyla služba aktivována, napsal jsem tedy recenze a dočkal jsem se od zástupců firmy urážek (a lží o mé situaci, aby byla recenze znevěrohodněna).
Když jsem podporu požádal o dořešení situace (aktivace služby kterou jsem si objednal) a omluvu za veřejné urážky (které jsem se dodnes nedočkal), napsali mi bezdůvodnou výpověď - a službu samozřejmě ani po několikanásobné žádosti neaktivovali.
OPTI300 + SledovaniTV
Bohatě by stačilo kdyby se poskytovatel začal chovat férově tj.
- aby mi konečně aktivoval několikanásobně objednaný balíček "START" na službě SledovaniTV
- aby vzal zpátky dnešní nesmyslnou výpověď
- aby se omluvil za veřejné urážky na Internetu
|
Tweet |
Nikoho nelze nutit, aby setrvával v právním vztahu proti jeho vůli. Nepřeje-li si tedy podnikatel být nadále vázán smlouvou, může tento závazek vypovědět. Byla-li však spotřebiteli bezdůvodně jednostranně ukončena smlouva a vznikla mu tím škoda, může pak požadovat náhradu této škody.
Příslušným orgánem pro řešení sporů plynoucích ze smluv uzavíraných s poskytovatelem telekomunikačních služeb je Český telekomunikační úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.