Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den
Dnes jsem společne se čtyřletým synkem koupil v Tescu Brně Campusu sadu ponožek se spidermanem s původní cenovkou 179 korun.U pokladny nám bylo namarkováno 209 tak jsem šel na informace kde mi bylo sdeleno ze cena 209 je správná a že pokud se mi to nelíbi tak je mohu vrátit.
(Šel jsem se podívat k regálu a opravdu většina ponožek měla cenu přelepenou a čle část měla tu původní cenu 179)
Ale seberte dítěti věc kterou si vybralo a má z ní radost.
Opravdu genialní marketingový tah.
EAN 5051691032066
vrácení 30kč oproti namarkované ceně
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně označit zboží cenami. Označení zboží zejména nesmí vzbuzovat zdání, že je cena nižší, než ve skutečnosti. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě nebo pokutu.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.