Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48913Vyfukla bublina na air max 720

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2021, před 4 lety

Jana Sucha

Znění stížnosti

Chci podat stížnost !!!
Boty nejsou zrovna nejlevnější a když už teda jsou dražší ocenila bych , ze bude kvalita na prvním místě!
No hruza ! Pritel si koupil boty air max 720 asi před rokem, ale vůbec je nenosil max na noseni do města , což je minimalni!
Obe bubliny na botach se vyfukuji!
Buď to mi nabídneme nové boty nebo penize ! Nebo to budu řešit víc!


Produkt

Air max 720 (bílé)


Požadované řešení

Nové boty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 10:04, před 4 lety

Vadnou věc je vhodné reklamovat. Podle § 2165 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.