Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednané zboží, zaplaceno kartou, ale nedodané
Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
11629 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml 3 199 Kč 597 Kč
9141 Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - black 10 59 Kč 590 Kč
9137 Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Jaguar 10 59 Kč 590 Kč
PPL 1 0 Kč 0 Kč
On-line platba kartou. 1 0 Kč 0 Kč
CENA CELKEM: 1 777 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 1 673,39 Kč
DPH: 103,61 Kč
Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Jaguar 10Ks, Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - black 10Ks, 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml 3
Vrácení peněz (nebo dodání správného a kvalitního zboží¨)
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.