Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.8.2014 jsem šla koupit papuče svému synovi do školy. Koupila jsem je za 159,- Kč.Syn ve škole papuče nosil a špičky se mu po dvou měsících odlepily. Tudíž jsem mu koupila jiné,aby jsem je mohla reklamovat. Papuče jsem suchým kartáčem vyčistila tj.podrážku,aby mě neposlali domů s tím,že nejsou vyčištěny.Na prodejně v Pelhřimově mi sdělili,že musí udělat senzorický test,paní prodavačka začala sepisovat protokol,dala mi ho podepsat , a pak mi sdělila,že reklamace je zamítnuta ,jelikož papuče jsou nesprávně užívány a jsou vyprané. Na to konto jsem jí sdělila,že papuče prané nejsou. Ona na tom trvala,protože jí to řekl senzorický test.Požádala jsem jí,že bych ten test chtěla vidět jelikož ty papuče prané nejsou.Odmítla s tím,že není povinna mi ho ukázat. Tedy jsem si chtěla stěžovat,ale ona mě odkázala na jejich stránky. ještě mi pověděla,že kdyby papuče nebyly prané tak jsou tmavší.Je to sice 159,-Kč,ale to neznamená,že mi bude podstrkávat to ,že papuče jsou prané,když to pravda není.Takže nevím co s tím. S pozdravem Kuklová
16809131/33 Dětská domácí obuv
Doufala jsem, že se pošlou boty na odborné posouzení, že papuče buď opraví nebo mi vrátí peníze.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by tedy předložit důkazy, které domněnku věrohodně vyvracejí.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme, kontaktuje nás, proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Dobrý den, dne 9.11.2014 byla publikována moje stížnost na stránkách D-testu na základě neuznané reklamace dětské domácí obuvi.
Chci se zeptat,jak mám dále postupovat,když mi byla reklamace zamítnuta na základě testu,který mi byl odmítnut na místě ukázat s tvrzením,že je to jejich interní záležitost.Tudíž mi nic nemusí prokazovat. Paní prodavačka mi nutí její tvrzení,že jsem obuv prala,ale já ji neprala. Odkázala mě na Vaše stránky s tím, že si mám stěžovat tam.Byla bych ráda,kdyby se mojí reklamací někdo zabýval a ne, že bude zamítnuta na základě nepravdivých testů.Byla bych ráda,kdyby vadu posoudil někdo odborný a na základě toho mi byla obuv opravena nebo mi byly vráceny peníze,jelikož do té doby než se vše vyřídí povyroste synovi noha.Děkuji Kuklová
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.