Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem a bankovním převodem na č.ú. 697696/5500 zaplatil sadu respirátorů: Sada 5ks Respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 | 58,-Kč/kus. Číslo objednávky 522391.
Zboží nedodáno!!!!! A jak tak sleduji "Vaše stížnosti" tak nejsem sám.
Na jakýkoliv kontak se společností není žádná zpětná vazba. Telefon obsazený, nebo jej nikdo nezvedá. Na e-mailový dotaz na stav objednávky žádná reakce. Poslední zpráva z e-mail adresy je zpráva o přijetí platby!!!
Přesto stále reklama na internetových stránkách!!!
V době NS je podvod na zákazníkovi trestným činem. Zralé na podání trestného oznámení na neznámého pachatele.
Sada 5ks Respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 | 58,-Kč/kus.
Veřejná omluva všem a neprodlené vrácení zaplacené částky zpět na č.ú. odesílatele.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
V případech, kdy lze usuzovat, že nejde o ojedinělý exces, ale o zaběhnutou praktiku prodávajícího, může spotřebitel zvážit podání trestního oznámení. Minimální škoda musí překročit 10 000,- Kč, nicméně škoda se na základě obdržených oznámení sčítá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.