Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48937Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2021, před 4 lety

Radim Petráš

Znění stížnosti

11.10.2019 jsem koupil boty značky Salamon na patách se mi setřeli opatky levé i pravé strany reklamoval jsem to u firmy A3 sport 29.5.2020 za dvacet dnů 17.6.2020 byla reklamace vyřízena kladně protože jsme požadoval výměnu nikoliv vrácení peněz dáli mi ty samé což jsem myslel že ty minule byly jenom výrobní chyba ale mýlil jsem se dne 11.2.2021 jsem reklamoval tu samou závadu prodřene opatky levé a pravé strany a také na pravé straně rostřepena tkanička u Salamonu není u některých šněrování ale jenom stáhnutí dne 1.3.2021 mi přišla SMS že reklamace je vyřízena šla zamítnuta tak nevím jak mám postupovat boty staly 2390,- reklamoval jsem tu samou závadu ale výsledek je dvakrát jiný to je určitě tím že poprvé jsem chtěl výměnu a podruhé vrácení peněz vyřizovala ta samá prodavačka a nabízela mi slevou mi dají slevou 30% z ceny a boty donosim což jsem odmítl.


Produkt

Trail blazer 2-gtx Salamon vel.8,5


Požadované řešení

Pokud mi nevrátí peníze tak aspoň oprava obuvi výměna tkaničky nebo jiná varianta kladného vyřízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 13:51, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou dostatečné, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 13:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.