Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 20.2 jsem objednal respirátor + dezinfekci. Předběžná doba dodání byla 24.2. Zároveň jsem v objednávce dotaz, který byl jeden byl zodpovězen mailem 22.2, podepsána Valerie. Po objednání mi poslali mail s potvrzením objednávky, v příloze zaplacená faktura. Tento den jsem poslal dotaz, kdy předají zboží PPL. Odpověď od Valerie - omluva za prodlení, způsobeno kapacitním vytížením, objednávka v expresním odeslání, v nejbližších dnech předána dopravci. Dne 1.3 jsem opět poslal na info@ochrannerousky.cz urgenci. Zatím bez odpovědi. Kont.tel. 702066608 má plnou hlas. stránku. E-shop ale stále inzeruje, dokonce slevy a s dodáním zboží do 24 hod.
Jak jsem zjistil na stejné adrese jsou i další firmy: PINK FACTORY o s.r.o., IČ: 08487553, NANO FACTORY, s.r.o., IČ 09380353. Jejich e-shop je Rousko.cz. Je prakticky stejný, jako e-shop ochrannerousky.cz a jejich reklamou jsou na internetu všude.
Objednávka: Sada 5ks Respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 + 100% PURE + Desinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml;
Objednané zboží doručit. Pokud je to nad jejich síly, vrátit částku 568 Kč za nedodané zboží vč. dopravy PPL.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.