Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48946Už druhýkrát vymazali bezdôvodne moje inzeráty mobilné telefóny aj s 8 topovaniami !!!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2021, před 4 lety

František Bosansky

Znění stížnosti

Dobrý deň vám prajem pán Radim Smička. Už druhýkrát vymazali bezdôvodne moje inzeráty mobilné telefóny z bazosa aj s 8 topovaniami ôsmimi. Žiadam o návrat mojich inzerátov na plochu aj s 8 topovaniami. Namiesto toho aby ste zmazali člověka čo mi vypisuje zlé hodnotenia tak pán K. vymazava mňa. Nepíšte mi aby som nepodával viac mobilov na plochu, pretože každý piaty inzerent má viac ako 15-20inzeratov na jednom produkte. Žiadam vás o urýchlené vydanie mojich inzerátov a pokarhanie pána K. Keď to nevie robiť tak to budem u vás robiť teda ja!!! František Bosansky


Produkt

Vymazanie všetkých mojich inzerátov a 8topovani mobilné telefóny!!!


Požadované řešení

Dôrazne vás žiadam o obnovenie mojich inzerátov a 8topovani.
Dôrazne vás žiadam o pokarhanie alebo vyhodenie z práce pána Kubjata!!!!
Keď si nevie urobiť svoju prácu tak tú prácu vezmem ja a všetci budú spokojný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 13:09, před 4 lety

Dle bodu č. 4 obchodních podmínek, si "prevádzkovateľ vyhradzuje právo vykonať nevyhnutné zmeny v inzeráte, prípadne inzerát vôbec nezverejniť, prípadne inzerát odstrániť, ak bude v rozpore s platnými zákonmi Slovenskej republiky, podmienkami Bazos.sk alebo dobrými mravmi."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 15:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.