Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý deň vám prajem pán Radim Smička. Už druhýkrát vymazali bezdôvodne moje inzeráty mobilné telefóny z bazosa aj s 8 topovaniami ôsmimi. Žiadam o návrat mojich inzerátov na plochu aj s 8 topovaniami. Namiesto toho aby ste zmazali člověka čo mi vypisuje zlé hodnotenia tak pán K. vymazava mňa. Nepíšte mi aby som nepodával viac mobilov na plochu, pretože každý piaty inzerent má viac ako 15-20inzeratov na jednom produkte. Žiadam vás o urýchlené vydanie mojich inzerátov a pokarhanie pána K. Keď to nevie robiť tak to budem u vás robiť teda ja!!! František Bosansky
Vymazanie všetkých mojich inzerátov a 8topovani mobilné telefóny!!!
Dôrazne vás žiadam o obnovenie mojich inzerátov a 8topovani.
Dôrazne vás žiadam o pokarhanie alebo vyhodenie z práce pána Kubjata!!!!
Keď si nevie urobiť svoju prácu tak tú prácu vezmem ja a všetci budú spokojný.
|
Tweet |
Dle bodu č. 4 obchodních podmínek, si "prevádzkovateľ vyhradzuje právo vykonať nevyhnutné zmeny v inzeráte, prípadne inzerát vôbec nezverejniť, prípadne inzerát odstrániť, ak bude v rozpore s platnými zákonmi Slovenskej republiky, podmienkami Bazos.sk alebo dobrými mravmi."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.