Společnost


GameMine

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48947Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2021, před 4 lety

Robert Horr

Znění stížnosti

stále chodí sms právě jste odsouhlasili částku 119 Kč.Já si nic neobjednávala!


Produkt

zjistili jsme,že je to gamemia a tuto službu si nikdo neobjednal,alespoň ne vědomě.


Požadované řešení

Žádám okamžité zrušení této platby!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 13:03, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2021 13:17, před 4 lety

Dobrý den,  

Zašlete nám e-mail na adresu cz@gmgelp.cc, rádi bychom vám s vaší žádostí pomohli co nejdříve.
pokud se chcete odhlásit z odběru našich služeb, budeme od Vás nejprve potřebovat telefonní číslo, na kterém jste si naše předplatné aktivovali. Bez něj bohužel nejsme schopni Vaše předplatné v systému najít a zrušit ho. Alternativně se s námi můžete spojit na telefonním čísle +420-228885939.  
V případě, že s námi své telefonní číslo nechcete sdílet, si můžete předplatné sami zrušit na stránkách http://gmhelp.cc/cz. I tam však svoje číslo budete muset zadat. Systém jinak nebude schopen Vaše předplatné identifikovat.  

S pozdravem,
GameMine Support Team (CzechRepublic)
Website: http://gmhelp.cc/cz
E-mail: cz@gmhelp.cc
Tel: +42 0228-885-939

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 15:30, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 22:52, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.