Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
stále chodí sms právě jste odsouhlasili částku 119 Kč.Já si nic neobjednávala!
zjistili jsme,že je to gamemia a tuto službu si nikdo neobjednal,alespoň ne vědomě.
Žádám okamžité zrušení této platby!
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den,
Zašlete nám e-mail na adresu cz@gmgelp.cc, rádi bychom vám s vaší žádostí pomohli co nejdříve.
pokud se chcete odhlásit z odběru našich služeb, budeme od Vás nejprve potřebovat telefonní číslo, na kterém jste si naše předplatné aktivovali. Bez něj bohužel nejsme schopni Vaše předplatné v systému najít a zrušit ho. Alternativně se s námi můžete spojit na telefonním čísle +420-228885939.
V případě, že s námi své telefonní číslo nechcete sdílet, si můžete předplatné sami zrušit na stránkách http://gmhelp.cc/cz. I tam však svoje číslo budete muset zadat. Systém jinak nebude schopen Vaše předplatné identifikovat.
S pozdravem,
GameMine Support Team (CzechRepublic)
Website: http://gmhelp.cc/cz
E-mail: cz@gmhelp.cc
Tel: +42 0228-885-939
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.