Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamovali jsme s manželkou vadu na botě naší dcery. Koupi bot jsme prokázali kopií účtenky. Pracovnice obchodu v OC Chodov odmítla kopii účtenky akceptovat jako doklad prokazující, že boty byly zakoupeny u nich v prodejně. Kopii jsme použili proto, že originály všech účtenek skenujeme, abychom se (po předchozích zkušenostech) vyhnuli vyblednutí účtenky až do úplné nečitelnosti. Pracovnice obchodu se zaštiťoval tvrzením, že se jedná o interní nařízení společnosti a ze svého stanoviska neustoupila, ani když jsme poukázali na fakt, že toto nařízení je v rozporu se zákony ČR.
černé tenisky z umělé kůže s reflexním pruhem a suchými zipy, značka Victory
Požadujeme vrácení peněz.
|
Tweet |
Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že věc byla u prodejce zakoupena. Není potřeba mít originál kupního dokladu. Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat. Takovéto požadavky např. v reklamačním řádu nebo smluvních podmínkách jsou neplatné.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme, kontaktuje nás, proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Kontaktoval jsem obchodníka na adrese uvedené v jeho vyjádření. Kopii účtenky jsem připojil. Čekám na odpověď.
Hodnocení:
Komentář: Referentka oddělení koordinace prodeje ČR & SR společnosti Deichmann mi po opakovaném naléhání potvrdila, že "koupi lze doložit rovněž kopií originálního dokladu a to na jakékoliv prodejně Deichmann v České republice".
Opakovaná reklamace byla přijata, uznána; byly nám vráceny peníze.