Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala jsem si na internetu dne 30.12.2020 balení dvou smoothie mixérů BlendMate 2.0 za cenu 1656,- Kč. Poté, co zásilka dorazila jsem zjistila, že zboží neodpovídá reklamované kvalitě. Mixér měl údajně drtit kostky ledu, ale zasekával se už při banánovém koktajlu. Napsala jsem tedy okamžitě na Helpdesk na jejich webu a dostalo se mi odpovědi, že mám postupovat podle informací na webové stránce v sekci Přepravní podmínky. Udělala jsem tedy vše podle instrukcí, poslala číslo mého účtu a odeslala balíček na jejich pražskou adresu. Tento se mi po cca 3 týdnech vrátil nevyzvednutý a ačkoli jsem opět psala jejich manažerce 22.2., nikdo se mi neozval.
Blend Mate 2.0.TM
Chtěla bych dostat peníze za zboží zpátky. Vzhledem ke 14-denní ochranné lhůtě na to mám nárok.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.