Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48957Neuznání reklamace odečtu elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2021, před 4 lety

Iveta Tomanová

Znění stížnosti

Před odpočtem elektřiny ,kterou mám u Innogy jsem si vyfotila svůj elektroměr ,jelikož jsem se ze zdroje dozvěděla ,že se sloučili s Eon.cz a ten dělal v minulosti podobné praktiky,které nyní provádí i Innogy,ale ještě před tím jsem s nimi ukončila smlouvu a přešla k jinému distributorovi.
Podotýkám že bydlím sama a chodím do práce ,domů se vracím až večer ,vařím jen o víkendu nepouštím spotřebiče jen pro nutnou potřebu ,sporák mám na plyn a lednice s nízkou spotřebou ,platím měsíčně 1.000 kč a nikdy za dobu 20 let jsem nikdy nedoplácela . Najednou mi přišla částka skoro tři tisíce doplatek ,když jsem podala reklamaci s fotkou elektroměru ,kde jsou rozdílné hodnoty než na jejich faktuře ,tak je mi v době corony ,kdy jsem přišla nyní o práci a jsem na ÚP vyhrožováno exekucí a již poněkolikáté mi odepsali,že s reklamací nesouhlasí ne písemně ale vždycky do mailu pouze vyhrůžka soudem mi přišla poštou , napsala jsem na energeticko regulační úřad zítra odesílám a jich jsem informovala také ,ale nevím co dál .S pozdravem děkuji za odpověď Tomanová Iveta Prostějov.


Produkt

předžalobní upomínka 2683,- doklad 112006313123


Požadované řešení

Můj odečet na elektroměru je 044352 foto elektroměru jsem jim odeslala do
reklamace ,nevím kde přišel člověk co prováděl odpočet ,jelikož jejich
odpočet nesouhlasí jelikož já jsem fotila elektroměr před ním ,proto nesouhlasím s doplatek elektrické energie a už vůbec ne ,že to nemůžou udělat jelikož že s tím distributor nesouhlasí .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2021 09:51, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním za energie, měl by uplatnit reklamaci. Pokud ji společnost zamítne, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení sporů vyplývajících ze smluv o dodávkách energií.

Problematice vyúčtování za energie jsme se věnovali i v našem článku https://www.dtest.cz/clanek-7944/jak-na-reklamaci-vyuctovani-spotreby-energii.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 14:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.