Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 2.3.2021 mi pan průvodčí zakázal vstup do vlaku s tím, že počet cestujících na jeden vagón je 15 lidí a musím počkat na další vlak. Již jsem telefonicky komunikovala s českými drahami a pán na drátě mi řekl, že na toto není standardní postup. Měla jsem odjíždět z Vysočan do Milovic v 17:28 a kvůli této situaci jsem nucena čekat na další vlak. Přijde mi toto jednání úplně absurdní. Měla jsem dostatečné ochranné pomůcky pro vstup do vlaku. V této době je pro mě priorita dojet co nejdříve domu a nikde se nezdržovat a toto mi opět velmi zkomplikovalo zbytek dne, protože jsem si potřebovala zařídit ještě nějaké věci které díky pánovi nestíhám. Opět velké zklamání s dopravou a poprosím Vás o vyřešeno tohoto problému. Děkuji, Falegová
Myslím si, že pan by měl být poučen o tom, že takovéto chování není zcela normální. Určitě by se mělo uvažovat o pokutě pro pana a byla mi přislíbena nějaká kompenzace.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.