Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
vČERA JSEM BYLA VYREKLAMOVAT ZIMNI KOZACKY.KOZACKY JSEM ZAKOUPILA V LEDNU 2014.V KOZACKACH BYLO CHOZENO V LEDNU A UNORU POTE JSEM JE CHTĚLA REKLAMOVAT PRO DOSLOVA ODŠLAPNUTOU PODRAŽKU U ŠPICE KOZACKY.ZAČALO JARO NĚJAK JSEM NA OPOMNĚLA ŽE MÁM ROZBITOU KOZACKU.KDYŽ JSEM KOZAČKY OPĚT MINULÝ TÝDEN OBULA TAK JSEM SI UVĚDOMILA ŽE JSEM JE NEREKLAMOVALA.TAK JSEM SE DO PRODEJNY DEICHMANN VYDALA VČERA.JEDNA PRODAVAČKA ŠLA ZAVOLAT DRUHOU.DRUHA PRODAVAČKA NA MĚ ZAČALA KŘIČET ŽE KOZAČKA JE OKOPANÁ A TÍM PÁDEM NEJDE REKLAMOVAT.NEVIM ZDA JSEM NA PRODAVAČKU PŮSOBILA JAKO DÍTĚ ZE ŠKOLKY,KTERÉ OPAKOVANĚ ZAKOPÁVÁ.NAVÍC PARAGON KTERÝ JSEM DRŽELA V RUCE ME VZALA A PROŠKRKLA A NAPSALA VELKÉ Z DO KROUŽKU.A TÍMTO BYLA CELÁ VĚC PRO PRODAVAČKU VYŘEŠENÁ.JÁ SI NAOPAK MYSLÍM ŽE PRODAVAČKA JEDNALA NEPROFESIONÁLNĚ A PORUŠILA ZE ZAKONA DANÝ REKLAMAČNÍ ŘÁD.
POUČIT PRODAVAČKY CO JE REKLAMAČNÍ ŘÁD.
|
Tweet |
Prodávající je povinen zboží do reklamace přijmout a vytýkanou vadu odborně posoudit. Při zamítnutí reklamace je povinný vystavit spotřebiteli písemné odůvodnění reklamace.
Nepřijetí zboží do reklamačního řízení nebo nevystavení protokolu o vyřízení reklamace může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce. Dle zákona o ochraně spotřebitele se prodávající dopustí správního deliktu tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme, kontaktuje nás, proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Společnost Deichmann nám sdělila, že záležitost byla prošetřena a následně vyřešena. Spotřebitelka nám ovšem již další komentář neposkytla. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.