Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48960Dodané špatné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2021, před 4 lety

Petra Zavadakova

Znění stížnosti

Dobry den,

objednala jsem si cistit NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 500ml 70% Isopropanol (kod:9116) - 2x, ale obdrzela jsem NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 100ml - 2x.
Napsala jsem jim email s popisem situace a fotografii. Odpovedeli mi, zda mohu zaslat NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 100ml zpet, ze mi pote poslou spravnou verzi.
Napsala jsem, ze neni problem a at mi poslou kod k zaslani zpet, ale od te doby se neozvali.


Produkt

NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 500ml 70% Isopropanol (kod:9116)


Požadované řešení

Byla bych rada, kdyby zbozi bylo vemeneno bez dodatecnych nakladu na me strane.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2021 07:15, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady dle našeho názoru patří i poštovné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 14:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.