Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
objednala jsem si cistit NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 500ml 70% Isopropanol (kod:9116) - 2x, ale obdrzela jsem NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 100ml - 2x.
Napsala jsem jim email s popisem situace a fotografii. Odpovedeli mi, zda mohu zaslat NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 100ml zpet, ze mi pote poslou spravnou verzi.
Napsala jsem, ze neni problem a at mi poslou kod k zaslani zpet, ale od te doby se neozvali.
NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 500ml 70% Isopropanol (kod:9116)
Byla bych rada, kdyby zbozi bylo vemeneno bez dodatecnych nakladu na me strane.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady dle našeho názoru patří i poštovné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.