Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dneska 2/3/2021 mela CP dorucovat moji objednavku z eshopu pro moji tetu, ktera je nemocna a sedi doma a urcite nesla jen tak ven.
Rano jsem kontaktovala ridice, co a jak, vcetne hesla pro predani, protoze to byl darek a nechtela jsem, aby to nekdo zkazil.
Nikdo mi neodpovedel, tak jsem to neresila. Chapu, ze nemaji asi cas odpovidat jen tak vsem.
Kolem 13:30 jsem dostala email, ze se pokusili zasilku dorucit, ale nic. Byla ulozena na poste.
Neskutecne me to vytocilo, protoze vsechno zkazili. Zavolala jsem tete a jeste jsem se ji ptala, jestli opravdu nikam nesla. Nesla! Nikdo tam nezvonil, nikdo nenechal ani oznameni o tom, ze balik je ulozen na poste!
A za tohle jsem platila extra penize, aby to dorucili primo do ruky adresatovi???
Neskutecny hnus. Je mi jasny, ze takovych pripadu je tisice. I me se to osobne stalo a moje zkusenosti s CP jsou hrozne. Ale tentokrat zkazili vsechno! Hlavne to prekvapeni!
Diky moc.
Co treba zaridit nejaky kontroly, co ridici/dorucovatele delaji a nedelaji?
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman