Společnost


REKLAMNÍ PŘEDMĚTY - DÁRKY, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48965Nevrací peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2021, před 4 lety

Josef Karásek

Znění stížnosti

V rozporu se zněním § 1832 Občanského zakoníku – 89/2012 Sb jsem v zákonné lhůtě neobdržel vrácení finančních prostředků za vrácené zboží:






Objednávka - F202130128
Datum: 5.02.2021 14:09

Souhrn objednávky
Produkt Cena Množství Součet Součet vč. DPH
Pánská zimní softshellová bunda Lined Hooded Parka (Titanium, L) (K650-Titanium-L) 1 723,55 Kč 1 1 723,55 Kč 2 085,49 Kč

Ostatní Součet Součet vč. DPH
Způsob dopravy: Česká pošta - balíkovna - (53005) Pardubice 5 Jana Palacha 1552, Zelené Předměstí, 53002, Pardubice 82,64 Kč 100 Kč
Platba: Dobírka ČR 41,32 Kč 50 Kč


Produkt

Pánská zimní softshellová bunda Lined Hooded Parka


Požadované řešení

Žádám vrácení finačních prostředků v suladu se zněním § 1832 Občanského zakoníku – 89/2012 Sb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 14:39, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud podnikatel nesplní svou povinnost ve stanovené lhůtě, je možné ho vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 15:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.