Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
dne 19.2.2021 v 15 54 min 1 x úspěšně za 99 kč
dne 19.2.2021 v 15.54 min 1x úspěšně za 99 kč
dne 19.2.2021 v 15 54 neúspěšně 0
dne 19.2.2021 v 15 54 neúspěšně 0
tato firma dohledaná pod tel č 90302099 s názvem comgate
si účtovala celkem 2*99 tj 198 kč z máho účtu u t mobil za služby které si nikdo neobjednal a ani v histotii máho tel jako sms není nic takového zaznamenáno.
platbu jsem reklamoval u společnosti t mobil ,kde mi bylo řečeno, že jsou pouhým překupníkem a za tyto platky neručí jen je přeposílají .
platbu jsem zaplatil spol. t mobil se kterou mám smlouvu, ale nyní jí reklamuji nebot jsem si žádné služby prokazatelně u comgate neobjkednal.
prosím o pomoc .jak postupovat aby se toto nedělo.
moc děkuji.
Petr Pelouch
nerealizovaná sms několikrát za stejný čas ANOVÍM CO TO JE
PODÁNÍÁ VYSVĚTLENÍ OD UVEDENÉ SPOLEČNOSTI COMGATE CO TO MÁ ZNAMENAT .
S POŽADAVKEM VRÁCENÍ PLATEB.
DĚKUJI.
VRÁTIT PENÍZE.
DOKLADY FAKTURACE OD T MOBIL KDE JE PLATBA UVEDENA
V MÉM TELEFOMU O TÉTO PLATBĚ ZA SMS NENÍ ŽÁDNÝ ZÁZNAM.
HISTORIE JE V TOMTO ČASE PRÁZDNÁ TZN NIC SE NEUSKUTEČNILO A PŘES TO SE PLATÍ ZA NĚCO CO NEBYLO.
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Pěkný den, naše společnost ComGate payments je pouze technickým zprostředkovatelem těchto služeb. Ceny SMS ve vyúčtování 99 Kč budou platby za hru, aplikaci nebo jinou službu placenou přímo provozovateli dané aplikace. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na provozovatele služby. Abychom věc v tomto případě kladně společně vyřešili ve váš prospěch, kontaktujte naší zákaznickou linku. Pokud jste si službu neobjednal, vrátíme vám celu částku a s provozovatelem služby to vyřešíme sami. - Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz S pozdravem, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj stížnosti reagovat, a proto stížnost uzavíráme.