Společnost


Travel Planet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#48996Odstoupení OD smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před 4 lety

Ludmila Tkáčová

Znění stížnosti

Rezervacni cislo19005009Ja , Ludmila Tkacova, bydliště Česká Lípa, Lada 93,chci odsopit od smlouvy z důvodu neumožnění vaší společnosti poskytnut mně zájezd na vás vaucer


Produkt

Odstoupení OD smlouvy


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2021 15:06, před 4 lety

Pokud byl spotřebitelce poskytnutý poukaz na náhradní zájezd dle zákona č. 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (dále jen jako lex voucher), má spotřebitelka nárok na to, aby jí byl nabídnut náhradní zájezd do 30 dnů ode dne, kdy si o jeho nabídnutí požádá (§ 6 odst. 3 lex voucher).

Pokud pořadatel náhradní zájezd spotřebitelce v této 30denní lhůtě nenabídne, skončí tzv. ochranná doba pořadatele, a spotřebitelka má nárok na vrácení peněžních prostředků do 14 dnů od skončení tzv. ochranné doby (§ 6 odst. 5 lex voucher).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 16:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.