Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rezervacni cislo19005009Ja , Ludmila Tkacova, bydliště Česká Lípa, Lada 93,chci odsopit od smlouvy z důvodu neumožnění vaší společnosti poskytnut mně zájezd na vás vaucer
Odstoupení OD smlouvy
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byl spotřebitelce poskytnutý poukaz na náhradní zájezd dle zákona č. 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (dále jen jako lex voucher), má spotřebitelka nárok na to, aby jí byl nabídnut náhradní zájezd do 30 dnů ode dne, kdy si o jeho nabídnutí požádá (§ 6 odst. 3 lex voucher).
Pokud pořadatel náhradní zájezd spotřebitelce v této 30denní lhůtě nenabídne, skončí tzv. ochranná doba pořadatele, a spotřebitelka má nárok na vrácení peněžních prostředků do 14 dnů od skončení tzv. ochranné doby (§ 6 odst. 5 lex voucher).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.