Společnost


Mogebon s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4900Firma nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2014, před 10 lety

Martina Pňakovičová

Znění stížnosti

24.6.2014 si maminka koupila v OC Galerie Teplice
masážní polštář WSII v ceně 5990 Kč.
Jelikož výrobek nesplňoval 3 základní podmínky
podle zákona - poslali jsme 3.7.2014 balík s průvodním
dopisem na adresu firmy. Balík se nám vrátil po 14 dnech
jako nedoručený.Takže firma nedoržela smluvní podmínky -
převzetí reklamace.Telefon na smlouvě je nedostupný.
Podařilo se nám v OC zjistit emailovou adresu a po několika emailech
bez reakce jsme stejné znění o odstoupení od smlouvy poslali 22.10.2014 poštou doporučeně.
Dopis se vrátil s informací, že se firma odstěhovala bez udání
nové adresy.


Produkt

wellness zařízení WSII


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz za výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 11:59, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka ve stížnosti uvádí zároveň pojmy odstoupení a reklamace, dovolujeme si podotknout, že se nejedná o zaměnitelné pojmy. Naopak je nutné je rozlišovat. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory podnikatele do 14 dnů od převzetí zboží. Za obchodní prostory by neměla být dle preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů považována veřejně přístupná místa, jako jsou ulice, nákupní střediska, pláže, sportovní zařízení a veřejná doprava, které obchodník pro své podnikání používá pouze výjimečně, ani soukromá obydlí nebo pracoviště.

Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy se uplatní fikce doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Spotřebiteli tedy doporučujeme, aby si uschoval veškeré podací lístky apod. Z projevu vůle musí být patrné, čeho se spotřebitel domáhá. Právní jednání se posuzuje podle svého obsahu. Dojitím odstoupení do sféry vlivu adresáta, došlo k zániku smlouvy.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemné plnění. Podnikatel je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Pokud tak neučiní ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat kromě zaplacení kupní ceny i úroky z prodlení.

Pokud prodávající nesplní svůj závazek dobrovolně, bude nutné se svého práva domáhat soudní cestou. Před podáním žaloby je žádoucí vyzvat podnikatele tzv. předžalobní výzvou dle 142a občanského sudního řádu ke splnění povinnosti.

Oproti tomu reklamací se uplatňují nároky z vadného plnění. V rámci reklamace má spotřebitel primárně právo na odstranění závady opravou nebo výměnou. Není-li to možné může od smlouvy odstoupit. Odstoupit lze i v případě, kdy prodávající neyvřídí v zákonné lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění.

Aktuální adresa sídla společnosti je dle obchodního resjtříku: Kladenská 531/4, Vokovice, 160 00 Praha 6

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 10:45, před 10 lety

Společnost Mogebon s.r.o. byla o podaných stížnostech informována a byla ji umožněna reakce. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že jediným společníkem a současným jednatelem je občan Bulharské republiky, obáváme se, že vymáhání práva by bylo velmi obtížné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.