Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49004Špatná komunikace ohledně ztráty peněženky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před 4 lety

Kateřina Kočičková

Znění stížnosti

Přítel nechal v neděli večer ve vlaku peněženku. Uvědomil si to hned po výstupu a okamžitě volal na zákaznickou linku. Tam mu řekli, že mu dají vědět buď ještě hned večer, nebo do zítřejšího (pondělního) rána. Neozvali se. Přítel jim opakovaně volal v pondělí, uterý i dnes. Pokaždé ho odkázali na to, že se mu ozvou následující den. Neozvali. Dnes mu řekli, že už nemá volat a má prostě počkat až se mu ozvou. Za tři dny ani nejsou schopni ho informovat, jestli peněženku našli nebo ne. V peněžence měl pouze kartu a všechny doklady, které potřebuje.


Požadované řešení

Řešenim by bylo, kdyby z regiojetu komunikovali a dali příteli vědět, jestli jeho peněženku mají, nebo ne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 12:06, před 4 lety

Dle čl. 12 smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. má být pátrání po věci vyhlášeno ihned po oznámení ztráty. Ze stížnosti vyplývá, že se tak nestalo.

Z tohoto důvodu se domníváme, že společnost porušila svou smluvní povinnost, a zároveň i povinnost preventivní, neboť s každým dalším dnem se logicky snižuje možnost, že bude ztracená věc nalezena.

Pokud byla porušením smluvní nebo prevenční povinnosti způsobena škoda, může ji spotřebitel po společnosti požadovat. V tomto případě bude poměrně problematické prokázat, že škoda vznikla právě v důsledku toho, že pátrání po věci nezačalo ihned.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 16:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.