Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 23.2. 2021. jsme na stránkách www.ochrannerousky.cz objednali 12 ks nano roušek v ceně 2938 kč. Dodnes přišla jen informace o potvrzení objednávky a přijetí platby. Na telefonní číslo +420702066608 se nelze dovolat, mají přeplněnou hlasovou schránku, na email info@ochrannerousky.cz nikdo neodpovídá.
Obsah objednávky:
5536 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - černá 4 ks 996 Kč
20514 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Denim Black 1 ks 249 Kč
30786 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - HA HA HA 2ks 498 Kč
7050 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Puntíky černé 2 ks 498 Kč
7051 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Puntíky červené 1 ks 199 Kč
5609 Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - velka pusa 2 ks 498 Kč
Doručení zásilky, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.