Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#49011Nevyřízené odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před 4 lety

Eva Šuhajová

Znění stížnosti

8.2.2021 mi byla telefonicky vnucena smlouva na pro mne naprosto nevhodné služby.Uz jsem stížnost jednou podala. Vaše pracovnice to se mnou probrala a doporučila mi jak mám postupovat. Písemně jsem odstoupila od smlouvy a vratila jsem i "bonus" telefon v původním obalu.Vse jsem odeslala přes Českou poštu jako balík do ruky. Zatím jsem nebyla nikým kontaktována.


Produkt

Nevhodna nabídka


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a návrat k původnímu tarifu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2021 15:41, před 4 lety

Pokud spotřebitel řádně odstoupí od smlouvy, závazek zaniká. Není-li sjednáno něco jiného, neznamená odstoupení od smlouvy automaticky obnovení předchozího závazku (tzn., pokud spotřebitel ukončí tarif 1, automaticky se mu neobnoví tarif 2, který využíval před tím).

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.