Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.2.2021 mi byla telefonicky vnucena smlouva na pro mne naprosto nevhodné služby.Uz jsem stížnost jednou podala. Vaše pracovnice to se mnou probrala a doporučila mi jak mám postupovat. Písemně jsem odstoupila od smlouvy a vratila jsem i "bonus" telefon v původním obalu.Vse jsem odeslala přes Českou poštu jako balík do ruky. Zatím jsem nebyla nikým kontaktována.
Nevhodna nabídka
Odstoupení od smlouvy a návrat k původnímu tarifu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel řádně odstoupí od smlouvy, závazek zaniká. Není-li sjednáno něco jiného, neznamená odstoupení od smlouvy automaticky obnovení předchozího závazku (tzn., pokud spotřebitel ukončí tarif 1, automaticky se mu neobnoví tarif 2, který využíval před tím).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.