Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#49012Penny - prošlé zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před 4 lety

Sylvie Navrátilová

Znění stížnosti

Toto jsem napsala do Penny:

Dobrý den, dnes jsem v prodejně v Penny v Opavě zakoupila 4 ks Brumíků, dcera dnes jeden jedla a zdál se jí divný a opravdu na něm byla plíseň a zkontrolovala jsem trvanlivost a trvanlivost byla pouze do 31. srpna 2020 viz foto.
Ostatní 3 ks byly v pořádku.
Jak se toto může stát?

A jejich reakce..
Dobrý den,
Telefonicky jsme kontaktovali prodejnu PENNY Opava. Ověřili jsme, že Brumík, který je aktuálně na prodejně skladem, má u všech balení datum spotřeby 13.7. 2021 (modrý obal), 4.7. 2021 (hnědý obal). Bylo tomu tak i 2.3. 2021. Sortiment Brumík s datem spotřeby, který jste nám vyfotila, se tedy na této prodejně nevyskytuje. Pokud byste věc chtěla dále řešit, je potřeba navštívit prodejnu a reklamaci zde předložit. Prodejna bude určitě ráda za informaci, z jakého balení jste Vaše konkrétní Brumíky odebírala.

Takže si myslí, že jsem si to asi vymyslela ...


Produkt

Brumík, modré balení


Požadované řešení

Nešlo mi o 6 Kč, ale o to, že moje dcera snědla půl roku prošlé zboží a jejich reakce mě znepokojila. Místo omluvy mi naznačí, že jsem si to vymyslela.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 12:14, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz.

Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Spotřebitelka by měla při reklamování prokázat, že zboží pochází od prodejce.

Spotřebitelka má možnost podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 16:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.