Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Vlastníme kočárek Baby Jogger Sumit
Kočárek nám přišel z první reklamace podřený. Máme detailní fotografie kočárku před i po reklamaci.Není možné, aby se kočárek podřel při přepravě, protože byl důkladně zabalený v neporušené orginální krabici.Servis tvrdí, že se to stalo při přepravě.
Důvod reklamace však byl - vibrování kol kočárku a nefunkční brzdy.
Při reklamaci nám byla dána nová kola, ale ta problém vibrujících kol bohužel neřeší.
Kočárek je neovladatelný a jízda s ním velice nebezpečná.
Přidávám odkaz s videem. Na tomto videu se partner rozběhl, ale není to třeba. Stačí najet na nepatrnou nerovnost a kola se rozkmitají. https://www.facebook.com/video.php?v=874610592551074&set=vb.100000064230947&type=2&theater
Brzdy kvůli kterým se také kočárek reklamoval funkční jsou, ty seřídili
Kočárek jsme zaslali na druhou reklamaci a poprosili jsme je o důkladné otestování kočárku.
Kočárek se vrátil s neuznanou reklamací. Prý je kočárek v pořádku. Bohužel tak, ale není. Kočár je nepoužitelný a kvůli bezpečnosti dcerky je jeho užívání nemožné... nevíme kam se obrátit, jsme bezradní.Bez funkčního kočárku jsme již déle než 60 dní. Děkuji za radu Fuková
Baby Jogger Summit X3
Oprava, nejlépe výměna kočárku nebo vrácení peněz za něj
|
Tweet |
Převzetím věci z přepravy přechází nebezpečí škody na věci na prodávajícího, který by měl uplanit reklamaci poškozené zásilky. V opačném případě nemůže prokázat, že k poškození došlo při přepravě. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Pokud pro prádávajícího nebude video dostatečným důkazem (např. z důvodu, že není možné určit příčinu, která může být vyvolána vadou nebo mechanickým poškozením), doporučujeme obrátit se na souního znalce. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.