Společnost


DetskyDum s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4903Neuznaná reklamace kočárku - kočárek je nefunkční a servis tvrdí, že je v pořádku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2014, před 10 lety

Marie Fuková

Znění stížnosti

Dobrý den
Vlastníme kočárek Baby Jogger Sumit
Kočárek nám přišel z první reklamace podřený. Máme detailní fotografie kočárku před i po reklamaci.Není možné, aby se kočárek podřel při přepravě, protože byl důkladně zabalený v neporušené orginální krabici.Servis tvrdí, že se to stalo při přepravě.
Důvod reklamace však byl - vibrování kol kočárku a nefunkční brzdy.
Při reklamaci nám byla dána nová kola, ale ta problém vibrujících kol bohužel neřeší.
Kočárek je neovladatelný a jízda s ním velice nebezpečná.
Přidávám odkaz s videem. Na tomto videu se partner rozběhl, ale není to třeba. Stačí najet na nepatrnou nerovnost a kola se rozkmitají. https://www.facebook.com/video.php?v=874610592551074&set=vb.100000064230947&type=2&theater
Brzdy kvůli kterým se také kočárek reklamoval funkční jsou, ty seřídili
Kočárek jsme zaslali na druhou reklamaci a poprosili jsme je o důkladné otestování kočárku.
Kočárek se vrátil s neuznanou reklamací. Prý je kočárek v pořádku. Bohužel tak, ale není. Kočár je nepoužitelný a kvůli bezpečnosti dcerky je jeho užívání nemožné... nevíme kam se obrátit, jsme bezradní.Bez funkčního kočárku jsme již déle než 60 dní. Děkuji za radu Fuková


Produkt

Baby Jogger Summit X3


Požadované řešení

Oprava, nejlépe výměna kočárku nebo vrácení peněz za něj


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 13:39, před 10 lety

Převzetím věci z přepravy přechází nebezpečí škody na věci na prodávajícího, který by měl uplanit reklamaci poškozené zásilky. V opačném případě nemůže prokázat, že k poškození došlo při přepravě. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Pokud pro prádávajícího nebude video dostatečným důkazem (např. z důvodu, že není možné určit příčinu, která může být vyvolána vadou nebo mechanickým poškozením), doporučujeme obrátit se na souního znalce. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 13:05, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.