Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#49030Zkažené maso od paní H.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před 4 lety

Jakub Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den dnes jsem byl v Kauflandu v Ostrově nad Ohří, přišel jsem k pultovému prodeji masa kde obsluhovala nějaká paní K.H. ( jméno jsem si zjistil na informacích ), která byla velice nepříjemná což bych neřešil ale tato pani mi dala vepřovou krkovici která po rozbalení doma byla na vyhazov, jelikož už zapáchala. Neřešil bych to už to nebylo poprvé absolvoval jsem takových to nákupu více za poslední týden výsledek byl porad stejný tak prosím o vyřešení. A navíc jsem se poptávat na tuto práci v Kauflandu na výdeji masa a bylo mi doporučeno abych šel do Karlových varu jelikož pani KH se po lidech vozí a nechává je dělat práci kterou by měla dělat ona sama


Produkt

Stížnost, stížnost na nekvalitní produkty a chybý vstřícnost k lidem


Požadované řešení

Výměna obsluhy u pultového prodeje s masem zřejmě se pani blbě vyspala tak at neřeší své mindráky na ostatních lidech jak z obsluhy tak i z zákazníků a at si to nechá na doma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 12:37, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2021 12:47, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Děkujeme za Vaše podněty. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 15:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 22:49, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.