Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
letní sportovní obuv Reebok (RJ16469) zakoupena 13.12.2013 jako dárek v A3 SPORT, OC Nový Smíchov, Plzeňská 8, 15000Praha 5. Nošena v období IV-X/2014.
29.10.2014 reklamovány tamtéž vady: obě boty- vada vystýlky na patě - trhá se; obě boty- odlepuje se špička; pravá bota - odlepuje se vložka; pravá bota - objevují se trhlinky na vrchní kožence na špici. Dle zákazníka - vada materiálu a výrobní vada. Reklamace č. 82/100.
Zákazník původně požadoval opravu materiálové a výrobní vady, po vyjádření prodavače, že již boty v záruce nejsou, vrácení kupní částky.
Po argumentaci zákazníka, že boty byly zakoupeny cca před 10 měsíci a nošeny v časovém období cca 6 měsíců, byla reklamace převzata.
5.11.2014 byl zákazník informován, že reklamace je vyřízena; způsob vyřízení: Zamítnuto. Nebyla prý shledána materiálová ani výrobní vada.
S tím zákazník nesouhlasí a trvá na tom, že se jedná - i vzhledem k četnosti vad a době nošení kvalitní značky Reebok v případě tohoto výrobku o vadu materiálu, resp. výrobní.
Zákazník trvá na vyřízení reklamace.
Z vyjádření dTest (viz https://www.dtest.cz/clanek-3608/nechcete-se-soudit-vyzkousejte-vasestiznosti-cz) patří dotčená společnost A3 SPORT mezi 9 společností, na které si zákazníci nejčastěji stěžují.
Děkuji za Váš příspěvek k vyřízení reklamace
letní sportovní obuv Reebok RJ16469
vzhledem k dosavadnímu postupu obchodníka a ztrátě důvěry zákazníka v jeho další seriozní postup: vrácení kupní částky
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, leží důkazní břemeno po zamítnutí reklamace ohledně prokázání existence a povahy vady na něm. Nejvěrohodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na odstoupení od kupní smlouvy a úhradu znalečného jako účelně vynaložený náklad související s uplatněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.