Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#4904Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2014, před 10 lety

Jan Vosmanský

Znění stížnosti

Dobrý den,
letní sportovní obuv Reebok (RJ16469) zakoupena 13.12.2013 jako dárek v A3 SPORT, OC Nový Smíchov, Plzeňská 8, 15000Praha 5. Nošena v období IV-X/2014.

29.10.2014 reklamovány tamtéž vady: obě boty- vada vystýlky na patě - trhá se; obě boty- odlepuje se špička; pravá bota - odlepuje se vložka; pravá bota - objevují se trhlinky na vrchní kožence na špici. Dle zákazníka - vada materiálu a výrobní vada. Reklamace č. 82/100.

Zákazník původně požadoval opravu materiálové a výrobní vady, po vyjádření prodavače, že již boty v záruce nejsou, vrácení kupní částky.

Po argumentaci zákazníka, že boty byly zakoupeny cca před 10 měsíci a nošeny v časovém období cca 6 měsíců, byla reklamace převzata.

5.11.2014 byl zákazník informován, že reklamace je vyřízena; způsob vyřízení: Zamítnuto. Nebyla prý shledána materiálová ani výrobní vada.

S tím zákazník nesouhlasí a trvá na tom, že se jedná - i vzhledem k četnosti vad a době nošení kvalitní značky Reebok v případě tohoto výrobku o vadu materiálu, resp. výrobní.

Zákazník trvá na vyřízení reklamace.
Z vyjádření dTest (viz https://www.dtest.cz/clanek-3608/nechcete-se-soudit-vyzkousejte-vasestiznosti-cz) patří dotčená společnost A3 SPORT mezi 9 společností, na které si zákazníci nejčastěji stěžují.

Děkuji za Váš příspěvek k vyřízení reklamace


Produkt

letní sportovní obuv Reebok RJ16469


Požadované řešení

vzhledem k dosavadnímu postupu obchodníka a ztrátě důvěry zákazníka v jeho další seriozní postup: vrácení kupní částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 09:08, před 10 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, leží důkazní břemeno po zamítnutí reklamace ohledně prokázání existence a povahy vady na něm. Nejvěrohodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na odstoupení od kupní smlouvy a úhradu znalečného jako účelně vynaložený náklad související s uplatněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 14:47, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.