Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49063Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2021, před 4 lety

Hana Vítková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.2 jsem si u výše jmenované společnosti objednala a následně zaplatila zboží v hodnotě 1 529,00Kč. Jednalo se o respirátory Brea SAFE COMMUNITI MASK v sadě po 5ks velikosti L a M v černé a béžové barvě. Vše se jevilo jako bezproblémový e-shop, tak jsem 22.2. přiobjednala jemný prací gel na nanorošky a dezinfekci v hodnotě 968,00 Kč a opět s okamžitou platbou.
25.3. přišel od společnosti e-mail, kde se omlouvají za zpoždění dodávky z důvodu zahlcení objednávek a vše se snaží zdárně vyřídit.
Odepsal jsem, že to sice chápu, ale doufám že zboží nedorazí až na konci března, jinak žádám o odstoupení od smlouvy a navrácení zaplacené částky.
1.3. opět e-mail od společnosti a další omluva, s tím že opravdu nestíhají a utvrzení, že o mé objednávce samozřejmě vědí.
1.3.jsem odeslala opět žádost o storno objednávky a navrácení zaplacené částky. Společnost už neodepsala a na uvedené tel.č. se nedá dovolat.
Neustále však přicházejí od společnosti e-maily s počtem nakažených a nabídkou k zakoupení ochranných nano roušek a respirátorů se skladovou dostupností.

Mám za to, že jsou to podvodníci, kteří se obohacují na důvěře obyčejných lidí, kteří chtějí pro své nejbližší kvalitní ochranu dýchacích cest.


S pozdravem Hana Vítková


Produkt

respirátory Brea SAFE COMMUNITI MASK v sadě po 5ks velikosti L a M v černé 4x a béžové barvě1x , jemný prací gel na nanorošky 300ml BAMBO gold 1x a dezinfekci 1x


Požadované řešení

Dodání zboží nebo navrácení platby.
Podání hromadné žaloby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 13:22, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Hromadné podání (hromadná žaloba) bohužel není v ČR zatím možná, protože doposud nebyl přijat zákon, který by takový postup umožňoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 12:47, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.