Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#49069Řidič neměl na vrácení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2021, před 4 lety

Lenka Berousková

Znění stížnosti

Řidič neměl na vydej ,protože jsme prý byli první. Cena byla 350korun a řidič dostal 400,měl vydat 50 korun .řekl že to odečteme příště. Bylo to dnes ráno 4.března 2021 na adrese Haj ve Slezsku.číslo balíku je 44680636832. S pozdravem Berousková Lenka


Požadované řešení

Vracení požadované částky 50 korun


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 12:24, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 16:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.