Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o pomoc při řešení naší stížnosti. Maminka prodala svou nemovitost. Dne 11.9.2020 byl zaslán společnosti Zelená elektřina s.r.o. předávací protokol s konečným stavem plynoměru. Toho dne jsme zároveň žádali o konečné vyúčtování dodávek plynu k datu převodu (tj. k 4.9.2020). Poslední roční vyúčtování za dodávky plynu jsme obdrželi od společnosti Stabil Energy s.r.o. za období 5.4.2018-31.7.2019. Od této doby jsme žádné vyúčtování neobdrželi, pouze oznámení o převodu společnosti na společnost Zelená elektřina s.r.o. s rozpisem nových záloh. Všechny zálohy byly řádně uhrazeny. K ukončení předpisu záloh (po prodeji nemovitosti) došlo až po urgenci, kterou jsem zaslala dne 14.10.2020 s další žádostí o řádné ukončení a vyúčtování dodávky plynu. Dne 1.12.2020, 4.1.2021 a naposledy dne 15.2.2021 opět urguji a žádám o vypořádání a konečné vyúčtování. Bohužel, odpověď je stále stejná - "Váš požadavek byl předán fakturačnímu oddělení". Do dnes žádná faktura nepřišla.
Děkuji.
Ondráčková M.
Požadujeme řádné vyúčtování za období 1.8.2019 - 4.9.2020.
|
Tweet |
Společnost je povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
tuto záležitost naše společnost prověří a sjedná nápravu. Pokud nebylo vyúčtování zákaznici odeslané, tak naše společnost dnes odešle.
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání konečného vyúčtování potvrdit a věc uzavřít.
Dobrý den,
fakturu jsem dnes obdržela e-mailem. Vzniklý přeplatek bude zaslán na účet.
Děkuji za Vaši pomoc při vyřízení mé stížnosti.
Dobrý den,
ano vzniklý přeplatek bude paní Šimůnkové poukázán na účet.
Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost obdržení vzniklého přeplatku potvrdit a věc poté uzavřít.
Dobrý den,
potvrzuji, že přeplatek byl dnešního dne připsán na účet.
Děkuji.
Dobrý den,
naše společnost připsáním přeplatku na účet bere tuto stížnost za vyřízenou.
Na základě výše uvedených vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.