Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#49078Nevyúčtovaná dodávka plynu - ukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2021, před 4 lety

Miroslava Ondráčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o pomoc při řešení naší stížnosti. Maminka prodala svou nemovitost. Dne 11.9.2020 byl zaslán společnosti Zelená elektřina s.r.o. předávací protokol s konečným stavem plynoměru. Toho dne jsme zároveň žádali o konečné vyúčtování dodávek plynu k datu převodu (tj. k 4.9.2020). Poslední roční vyúčtování za dodávky plynu jsme obdrželi od společnosti Stabil Energy s.r.o. za období 5.4.2018-31.7.2019. Od této doby jsme žádné vyúčtování neobdrželi, pouze oznámení o převodu společnosti na společnost Zelená elektřina s.r.o. s rozpisem nových záloh. Všechny zálohy byly řádně uhrazeny. K ukončení předpisu záloh (po prodeji nemovitosti) došlo až po urgenci, kterou jsem zaslala dne 14.10.2020 s další žádostí o řádné ukončení a vyúčtování dodávky plynu. Dne 1.12.2020, 4.1.2021 a naposledy dne 15.2.2021 opět urguji a žádám o vypořádání a konečné vyúčtování. Bohužel, odpověď je stále stejná - "Váš požadavek byl předán fakturačnímu oddělení". Do dnes žádná faktura nepřišla.
Děkuji.
Ondráčková M.


Požadované řešení

Požadujeme řádné vyúčtování za období 1.8.2019 - 4.9.2020.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 10:23, před 4 lety

Společnost je povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2021 10:34, před 4 lety

Dobrý den,

tuto záležitost naše společnost prověří a sjedná nápravu. Pokud nebylo vyúčtování zákaznici odeslané, tak naše společnost dnes odešle.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 10:42, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání konečného vyúčtování potvrdit a věc uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2021 16:58, před 4 lety


Miroslava Ondráčková

Dobrý den,
fakturu jsem dnes obdržela e-mailem. Vzniklý přeplatek bude zaslán na účet.
Děkuji za Vaši pomoc při vyřízení mé stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2021 17:14, před 4 lety

Dobrý den,
ano vzniklý přeplatek bude paní Šimůnkové poukázán na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2021 06:09, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost obdržení vzniklého přeplatku potvrdit a věc poté uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.3.2021 14:18, před 4 lety


Miroslava Ondráčková

Dobrý den,

potvrzuji, že přeplatek byl dnešního dne připsán na účet.

Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2021 14:24, před 4 lety

Dobrý den,
naše společnost připsáním přeplatku na účet bere tuto stížnost za vyřízenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 06:26, před 4 lety

Na základě výše uvedených vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.