Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#49085Průtahy s navrácením přeplatku po ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2021, před 4 lety

Roman Soukup

Znění stížnosti

Dobrý den Vzhledem k nechutným průtahům a výmluvám poskytovatele sat. příjmu Freesat podávám touto cestou stížnost. K 25.12.2020 byl ukončen z mé strany smluvní vztah s touto společností. Vzhledem k systému platby za služby již v tomto okamžiku vznikl přeplatek za zbytek měsíce - paušální platba vždy na měsíční období. Přesto jsem obdržel ještě požadavek na platbu na další období, který jsem uhradil. Dle sdělení této společnosti důvodem je jejich účetní systém. Na konci ledna 2021 jsem tuto společnost kontaktoval ohledně přeplatku - bohužel kontaktní email neposkytují, takže je k dispozici jen telefon či formulář na www, takže je zákazník v situaci, že jen těžko v případě stížnosti může něco dokládat. Poté se uráčili reagovat s tím, že tedy evidují přeplatek 520 Kč a napsali si o číslo účtu, které ode mne obdrželi. Mimo jiné číslo účtu mají celou dobu k dipozici vzhledem k tomu, že platby byly prováděny převodem z mého bankovního účtu. Jelikož dále pokračují v nečinnosti, tak jsem je kontaktoval telefonicky 26.2.2021. Obdržel jsem pouze výmluvy a jinak je výsledek nulový.


Produkt

poskytování placeného satelitního příjmu


Požadované řešení

konečně navrácení přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 11:48, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 12:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.