Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49099Nečekání osobního vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2021, před 4 lety

Tereza Tomčalová

Znění stížnosti

Dobrý den, z Otrokovic jezdí po 16h hodině pouze dva vlaky. Následně až v 18hodin. Jeden v 16:09, slovácký expres, který jede z Prahy do Luhačovic a druhý v 16:17, osobní vlak z Přerova do Břeclavi. Na trase ve Starém Městě u Uherského Hradiště, by měl navazovat spoj do Veselí nad Moravou, který dále pokračuje směr Brno, odjíždí 16:27. Na tento vlak ze Starého města navazuje slovácký expres, který má příjezd 16:23 Ale! tento vlak má velmi často zpoždění 20 i více minut. Osobní vlak, který vyjíždí v 16:17 z Otrokovic přijede do Starého Města až v 16:37, tudíž když má slovácký expres zpoždění, nenavazuje ani jeden vlak a spoj ve Starém Městě nečeká a odjíždí!! Tím pádem se musím přepravit autobusem a moje cesta trvá místo 1hodiny, 2hodiny! Nechápu proč osobní vlak, nečeká na svůj přípoj. Požaduji, aby tento přípojný vlak do Veselí nad Moravou, čekal na své spoje z Otrokovic a dál. Děkuji za odpověď a vyřízení.


Produkt

Nenávaznost vlaku ve Starém Městě u Uherského Hradiště v čase 16.27 směr Brno. Tento osobní vlak odjíždí, aniž by čekal na přípoj.


Požadované řešení

Požaduji, aby přípojný vlak ze Starého Města do Veselí nad Moravou v čase 16:27, čekal na své spoje z Otrokovic a dál. Děkuji za odpověď a vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 12:44, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.