Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den, ve zminene prodejne mi byl zakoupen pocirac HP. Cca 1 rok fungoval vyborne, ale po te se zacaly objevovat komplikace. Pri prvni reklamaci, kdy jsem reklamoval baterii, sekani systemu, pocitac nesel zapnout a spatne pracovala dvd mechanika, mi byl pc vracen s uznanou reklamaci. Ovsem jeste ten samy den jsem pocitac chtel pouzivat a hned po prvnim zapnuti se objevily chybove hlasky. Takze jsem ho dalsi den rano odvezl znovu na reklamaci. Kupodivu druha reklamace se resila v jinem servisu nez predchozi.Opet byla uznana, ale jeste si vsimli ze u notebooku chybi sroubky na upevneni displaye a dvd mechanika nedovira. Tudiz jsem byl nucen produkt reklamovat jiz po 3. Posledni reklamace iiz byla zamitnuta, z duvodu ze v prnim servisu pry s displayem nic nedelali a to ze dvd mechanika nedovira nema vliv na jeji chod a je tedy v poradku. Dale me velmi znepokojilo, kdyz jsem cetl komunikaci obchodika s centralou. Ve zpravach se objevovaly vety typu "nikam to neposilej, reklamaci mas podepsanou tak co" dale email z 31.10.2014 " zakaznikovi stejne nebudou vraceny penize, tak to nikam neposilej" Zpravu o zamitnuti reklamace jsem obrzel posledni mozny den hodinu a dvacet minut pred koncem otviraci doby danne provozovny. Bohuzel 1 a 3 reklamce trvaly presne 30 dnu, jen ta druha byla o 5 dni kratsi. Pro dohledani konkretniho pripadu prikladam cislo jedne z reklamaci 1034/14090057
Notebook HP pro
Presentuje se jako profesionalove na trhu, tak at podle toho vypada i pristup k reklamacim.
|
Tweet |
Záruka se vztahuje na vady, nikoli na běžné opotřebení nebo mechanické poškození. Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den pane Šiško,
děkujeme za Váš podnět.
Prověřili jsme stav Vašich reklamací a všechny jsou řádně vyřízeny. Naši pracovníci jsou pravidelně proškolováni v komunikaci se zákazníky, protože kvalitní a profesionální zákaznický servis je prioritou naší společnosti. Pokud tedy máte k dispozici jakoukoliv komunikaci, která není dle Vašich představ a kterou považujete za nevhodnou, prosíme o její zaslání na e-mailovou adresu as01.es@okaycz.eu. Mohu Vás ujistit, že se budeme celou záležitostí zabývat a v případě jakéhokoli pochybení z naší strany vyvodíme z celé věci patřičné důsledky, abychom podobné situaci v budoucnu předešli.
Pevně věřím, že mé vysvětlení přijmete a zůstanete nadále naším spokojeným zákazníkem.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Bohužel žádnou písemnost o komunikaci reklamačního technika z prodejny v Berouně s jeho nadřízeným z centrály (aspoň jak reklamační technik říkal) nemám. Jednalo se o vnitropodnikovou komunikaci, do které jsem se pravděpodobně neměl ani dívat. Mě hlavně urazilo to, že se mi navrátí špatně opravený počítač, navíc s chybějícími šroubky v monitoru, kterých si všiml až další váš smluvní servis, na který byl notebook odeslán z prodejny Okay Štěrboholy hned další den po vyzvednutí z první reklamace. Když se mi notebook vrátil z druhé reklamace, tak jsem jel hned zpátky do prodejny v Berouně a reklamoval první reklamaci. Z té prodejny notebook ani nebyl nikam odeslán. Když jsem se ptal jestli jej někam zasílali, řekli že ano. Ovšem po nahlédnutí do vnitropodnikové komunikace jsem zjistil že reklamační technik mi lže, že notebook ani neopustil prodejnu. Tato třetí zamítnutá reklamace trvala celých 30 zákonných dnů, ikdyž již v polovině doby bylo očividné že reklamace bude stejně zamítnuta. Chápu že člověk není neomylný, každý dělá chyby. Jen moc nerozumím tomu, že kdybych si včas všiml chybějících šroubků v monitoru, byl by problém vyřešen ihned při první reklamaci. JAk mám být spokojeným klientem když všechny reklamace trvají velmi dlouho a ani tak počítač nepracuje tak jak má.
Pokud došlo v tomto případě k poškození zboží v době, kdy byl výrobek předmětem reklamace, prodávající za tuto škodu odpovídá dle § 2944 občanského zákoníku. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu (došroubování náhradních šroubků). Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Poškozený by měl prokázat, že škodě došlo v době, kdy bylo zboží na reklamaci. Např. protokolem o převzetí a včasným oznámení. Zjednodušeně řečeno právo na náhradu škody svědčí spotřebiteli v případě, kdy mu prodávající nepředá zboží z reklamace ve stavu, v jakém ho obdržel.
Vyskytuje-li se současně na výrobku i vada, jejíž reklamace byla zamítnuta a spotřebitel je přesvědčen, že se jedná o vadu, na kterou se vztahují práva ze záruky, měl by postupovat v souladu s naším prvním kometářem.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.