Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 25.2. byly objednány 4 nanorespirátory a dezifekční roztok za 1247 Kč, platba na dobírku. Psala jsem e-mail - bez reakce, kontaktovala firmu telefonicky - plná hlasová schránka.
Dezinfekční ROZTOK NANO+ Silver náhradní náplň 500ml Kód: 32810; Nano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti-COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Varianta: Velikost respirátoru: M Kód: 1841/MNano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti-COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Varianta: Velikost respirátoru: L Kód: 1841/L
Žádám o odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet je možné až do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno. Je to tedy možné i kdykoliv do okamžiku převzetí zboží. Dále viz zde informace od nás: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jak-je-to-s-odstoupenim-od-smlouvy-zrusenim-objednavky-pri-nakupu-pres-internet/43; a zde od ČOI: https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.