Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49106Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2021, před 4 lety

Hana Porebská

Znění stížnosti

Dne 25.2. byly objednány 4 nanorespirátory a dezifekční roztok za 1247 Kč, platba na dobírku. Psala jsem e-mail - bez reakce, kontaktovala firmu telefonicky - plná hlasová schránka.


Produkt

Dezinfekční ROZTOK NANO+ Silver náhradní náplň 500ml Kód: 32810; Nano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti-COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Varianta: Velikost respirátoru: M Kód: 1841/MNano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti-COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Varianta: Velikost respirátoru: L Kód: 1841/L


Požadované řešení

Žádám o odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 07:02, před 4 lety

Odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet je možné až do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno. Je to tedy možné i kdykoliv do okamžiku převzetí zboží. Dále viz zde informace od nás: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jak-je-to-s-odstoupenim-od-smlouvy-zrusenim-objednavky-pri-nakupu-pres-internet/43; a zde od ČOI: https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 12:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.