Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč mně doručovatelka, nedává do schránky potvrzení o uložení zásilky, když mě údajně nezastihne doma?
5.11. jsem objednával 3 balíky a dnes je 11. a žádný nedošel. Po urgenci u prodejce, jsem se dozvěděl, ( od prodejce) že balík už čeká na poště.
BA0085357161X
Typ zásilky: Doporučený balíček, Hmotnost zásilky: 0.14 kg, Výše dobírky: 1 209 Kč, Počet kusů: 1 kus ,
Zásilka uložena do: 25.11.2014
Prosím o nápravu u doručování.
S pozdravem Stanislav Vrbka
náprava
|
Tweet |
Česká pošta dodá dopis uvedenému adresátovi na adresu uvedenou na dopise. Nebyl-li pokus o dodání poštovní zásilky úspěšný, nebo nebyl-li takový pokus z rozhodnutí podniku učiněn,
podnik poštovní zásilku uloží. Adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty.
Pokud tak poštovní doručovatel neučiní, je možné podat stížnost přímo České poště. Opakuje-li se takové jednání, je možné současně podat stížnost Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.